proeatingdisorder.blogg.se

Going under..

Kategori: Allmänt

Har hänt mycket de senaste.., jag fixa sommarjobbet utan problem, gjorde tentorna, faila.. Men jag fick iaf börja på termin 3 :D fast ja det är ju inte direkt som om jag är motiverad överhuvudtaget att plugga.. Men men vad ska jag göra Lixom jag måste ju göra nått. Antingen plugga eller jobb men just nu känns läxa, föreläsningar och tenta helt omöjligt.. 
Har redan haft 1 tenta på termin 3 men har inte fått resultatet än. Men kan ju inte säga att jag pluggade tillräckligt egentligen. 
Hatar nu när man sitter i skolan, alla stirrar, vissa pratar, allt jag vill är att antingen vara jätte smal eller osynlig. Just nu önska jag osynlig. 

Vet inte vad jag ska göra längre.. Sluta skolan å fokusera på min hälsa / fortsätta plugga å mer eller mindre gå under helt å hållet.. Det är redan värre, skar mig för första gången på 3,5 år förra veckan.. Kunde inte ta tenta stressen.. Jag åt heller inte på 4 dagar, visst är väll inte så illa men ja vill ju äta nyttigt å mindre men när inget vill blir de antingen svält eller binge. Känner mig vilsen, svag, ledsen, ångest osv. Jag förlorar mer å mer av mig själv för varje dag. Det är inte mycke jag längre bryr mig om, precis som förr, jag brydde inte mig ifall jag levde eller dog. Jag känner att jag snart är där...

Alla tjatar, inget blir prioriterat, inlämningar blir försenade, alla klagar, tycker man är lat å ja det ser de väll ut som men jag menar jag kämpar även om de inte syns. Jag kämpar inte längre med skolarbete och hälsa, jag kämpar för att vilja överleva.. :'(






Kommentarer


Kommentera inlägget här: