proeatingdisorder.blogg.se

Mardrömmar :S

Kategori: Allmänt

Har inte kunnat sova riktigt senaste veckorna :c Haft massa mardrömmar om massa som hänt under alla år.. Gick egentligen å la mig vid 22 men har inte somnat än å nu är klockan snart 3. Lyssnar på Sofijah och försöker överrösta alla tankar <3 Har massa betapred i en burk som jag verkligen bara vill svälja för att glömma allt.. Jag orkar inte vara stark längre. Det funkar inte längre. Alla i skolan ser att jag bryter ihop mer å mer varje dag men ingen vågar säga ett enda ord. Vad ska jag göra?! Skolarbetet ligger å dammar på bordet å har legat där ett bra tag å det är snart tenta igen.. :S vad fan tänker jag med egentligen?! Vill bara skrika och gråta så fort jag ser böckerna :'c Funderar om jag ska börja gå till en psykolog igen.. Men vill egentligen inte, har absolut inga bra minnen av de. Men jag vet att jag behöver de. Får se.. Har heller inte råd.. Är väll 1800/2200kr för högkostnadsskydd å ja fattig student här!!.. 





Kommentarer

  • Camilla säger:

    Åh, tjejen fortsätt kämpa! Det kommer bli bättre.
    Puss

    2014-03-15 | 07:16:47
    Bloggadress: http://camillas.forme.se

Kommentera inlägget här: