proeatingdisorder.blogg.se

cry cry cry

Kategori: Allmänt

Jag är gråtfärdig.. Sitter själv hemma och försöker att inte gråta. Ligger invirad i täcket och längtar, längtar efter att flytta hemifrån, flytta in med S men framför allt bli smal! Fattar inte varför de ska vara så jävla svårt! :( Förr visst de va svårt men de var ändå möjligt utan att hela världen rasa.. Men nu.. Jag får anstränga mig sjukt mycket nu till att göra minsta lilla sak, bara gå å duscha krävs mer styrka nu än att inte äta på 5 dagar förr... Fan sorgligt hur patetisk jag kan bli.. Som idag skulle gymma med en kompis.. Orkade inte så satt å krängde chokladbollar istället :'( :@ Har tenta nu i veckan... Efter det är klart så ska jag starta på riktigt!! Jag vet att jag sagt det innan men någon gång måste vara seriöst ju. Jag måste bara börja, efter starten blir allt lite lättare (tror jag)..
 
Vill så gärna flytta asså.. Att vara här gör mig så himla deprimerad. Jag hatar allt och alla här. Har inte en enda vän inte en enda att prata med, helt enkelt inget.. Alla här kommer ihåg en från förr, från grundskolan.. Dom alla hatade mig och jag hatade dom. Varje gång man tar bussen och råkar se någon så ser man att dom pratar om mig.. Jag vet att jag låter jätte paranoid men detta är sant. Jag var väll inte direkt den snällaste och lugnaste personen i skolan förr.. Jag var den udda, freaket, jag hade ingen i skolan, massa utanför men aldrig någon i skolan. Man hör dom ropa mitt namn på bussen, skrattandes. Jag försöker ignorera dom men det är svårt när man blir omringad. Jag kommer ihåg sisst gång det hände (samma personer), i 8:an tror jag, blev hotad, slagen och sedan inlåst i ett skåp.. Ni kanske förstår varför jag hatar många här.. Självklart är inte alla så men i den åldern ville självklart ingen bli mobbad för man hade en viss kompis ju. Därför blev jag ignorerad av exakt alla här i ungefär 3 ½ år ända tills jag flyttade. Fast nu är jag ju tillbaka.. Ååååhh blir sur bara av att skriva om de :@ 
 
Saknar S men vi kommer inte ses på ett tag tror jag.. Så svårt när man bor typ 3 timmar ifrån varandra.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: