proeatingdisorder.blogg.se

stress & panik

Kategori: Allmänt

AAAAAAAAAAHHHH!!!!!! Får panik!! sitter i skolan nu och alla går förbi, fram å tillbaka.. Sitter bara å stirrar.. Tiden pasaerar förbi för snabbt! Vill bara hem men vad ska man göra om man vill utbilda sig.. :c Hade varit något om utbildningen kunde göras på distans! :P Men tyvärr så finns inte denns någonstans i sverige iaf. Vet inte hur länge jag bara suttit å väntat, känns som en evighet även om allt bara susar förbi.
Känner för att vara själv å bara gråta hela dagen.. Vill oxå festa eller asså på nattklubb, orkar inte med allt de sociala.. Binge åt igår :'( Mår skit efter de!! Vet inte riktgit vad jag ska göra för att få det att bli bättre..
 
Nu måste de hända något! Har redovisning snart och har inte ens en aning om vad de e jag ska säga.. Hoppas min grupp hjälper mig.. Men brukar ju gå bra att improvisera ändå men får väll se ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: