proeatingdisorder.blogg.se

Fredag 14 mars

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag!! Har tyvärr massa läxa hela helgen men får iaf vara ifred! Helt isolerad från alla människor, från familj och S. Har varit en jobbig vecka, massa skit i skolan med allt sociala, alla grupparbeten man bara vill springa ifrån å alla redovisningar man bara vill sjunka genom golvet.. Ska snart hem! :3 Hatar skolan!! Visst själva utbildningen är bra men alla annat är skit!!!! Får sån ångest och panik när jag är här.. Hur förväntar dom sig att jag ska klara och fatta fysiken å matten medan jag kämpar med allt annat?! :( Allt löser sig men får ju som vanligt kämpa mycket mer än resten men så har de alltid varit.. 

Har gått ner några kilo :) men är fortfarande inte tillräckligt på långa vägar.. Minus ca 7 kg men de kommer snart sitta runt midjan igen.. :c så hopplös är jag.. :'c jag är så himla svag när det gäller min vikt. Förr var de fan lätt!! (Om man jämför)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: