proeatingdisorder.blogg.se

Förvirrad Orolig Rädd

Kategori: Allmänt

Känns som om inget funkar, vill eller går just nu. Senaste tiden har skolan kommit i bakgrunden och med andra ord inte direkt fått så bra resultat. Sitter å fruktar tenta resultaten som borde komma på måndag :S Och imorgon är de ännu en tenta.., har tyvärr inte pluggat. Förstår inte varför det ska vara så jävla svårt att ta upp böckerna och bara läsa.. :'( Jag vet ju att jag kan å vill men ändå hindrar jag mig själv hela tiden!! :@ Men pga mina dåliga resultat så saknar jag tillräckligt med högskolepoäng för att börja termin 3.. Ska ju göra omtentor under sommaren men måste klara dom!!! Ska ju söka om dispens men om de hjälper vet jag inte. Vet inte vad jag gör annars! :O Sedan har jag ju sommarjobb så behöver ta ledigt 3 dagar (max) för detta, hoppas de går! vad gör man annars lixom??
 
Sedan är jag faktiskt inte helt säker på om jag faktiskt vill vara svin svin smal som jag alltid velat eller om jag vill vara smal och fit. Själv tycker jag ju att svin smal är finare på mig men sedan tänker jag oxå på hur jag vill känna mig, weak eller powerful.. Vi alla vet ju svaret på de. Men jag vill ju heller inte äta så mycket!! men som det är nu tycks jag inte kunna sluta äta ändå... Om ni kollat in min sida på Weheartit så förstår ni kanske mitt delema. 
 
Men ja imorgon sista tentan för terminen sedan söndagen ledig sedan sommarjobb exakt hela sommaren och några omtentor och sedan börjar ännu en termin (förhoppningsvis)...
 
 
 

Kommentarer

  • Universalmzp säger:

    From many manuscripts of Antiquity

    2024-05-18 | 05:14:48

Kommentera inlägget här: