proeatingdisorder.blogg.se

R.I.P J <3

Kategori: Allmänt

J dog igår... :'c min vän som jag såg för några veckor sedan i Mölndal.. Hon dog av en överdos av heroin. :'( 
Hjälper ju inte att på föreläsningen idag snackar å skämtar läraren om just heroinöverdoser... Tydligen bara jag som verkligen inte såg något roligt i de.. Men resten verkar ju leva i sina lyckliga lilla bubblor.. Helt utstängda från det verkliga livet!
J var den sista av alla mina vänner.. Har bara S kvar.., men va fan ska jag med han till???!! En korkad misslyckad person som jag råkar älska.. :/ varför???! 
Allt jag vill göra nu är att svälta mig tills jag dör. Då vet jag att jag kommer få alla mina vänner tillbaka och att någon äntligen kommer bry sig om mig igen. Har inte ätit något idag.. Mår illa ända ut i tårna. Vill hem, bli full, hög och dö! :'( 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: